חוזים את העתיד: אילו טיפולים יהיו הכי פופולריים ב-2022?

היופי האמיתי של תעשיית היופי הוא שהיא תמיד מתפתחת, תמיד יצירתית ותמיד מחדשת, ושנה חדשה היא ההזדמנות המושלמת לבדוק לאן פנינו מועדות. אז גם השנה, כבכל שנה, אנחנו רוצים לעצור לרגע ולעבור על הטרנדים הצפויים לנו בשנה החדשה. 

הטיפולים המשולבים

השילוב של כמה טיפולים יהפוך לעניין שבשגרה ב-2022, ויביא איתו גישה מקיפה יותר שמטפלת בכמה סוגיות בבת אחת. הריכוז הזה של יתרונותיו של כל טיפול לכדי תוצאה אחת מספק מראה בריא ויפה יותר, שגם מצריך פחות תחזוקה וגם מאפשר למקד את זמן ההחלמה בתקופה אחת מרוכזת. כך, במקום לעבור טיפול כל כמה חודשים, אפשר יהיה להשיג תוצאות טובות יותר ולפעמים גם יותר ארוכות טווח, בטיפול אחד ויחיד. 

למשל, אחד השילובים הכי פופולריים לטיפול בקמטים, כתמים על העור וצניחה קלה של העור הוא טיפול מקצועי עם מכשור רפואי מתקדם מבוסס לייזר והזרקת חומרי מילוי. 

הסיבה לפופולריות של הטיפולים המשולבים היא שאף אחד מהפתרונות הקיימים לא נותן מענה לכל הבעיות. למשל, כשעור הפנים נופל זה קורה בעקבות שילוב של צניחת הלחיים, קו הלסת והצוואר, ונוצר שילוב של קמטוטים ופיגמנטציה.

הרופאים השונים נוהגים להמליץ על הטיפול שבו הם מאמינים ומיומנים. לפעמים נדרש טיפול שהוא ניתוחי, מיומנות שאין אותה לרופאי העור ולהיפך - מרבית הפלסטיקאים לא עושים טיפולי פילינג.

לשם כך נועדו המרפאות הרב תחומיות ולכן, במהלך השנים, יצרנו אצלנו בקליניקה מרכז רב תחומי מיומן. תחת קורת גג אחת אפשר לקבל שלל של פתרונות שכוללים ניתוח, הזרקות, טיפולי לייזר ואולטרסאונד, וטיפול פנים פרא רפואי,
כאשר הרופאים מגיעים מתחומי מומחיות והתמקצעות שונים.

הלסת והצוואר יקבלו הרבה תשומת לב

אנחנו מבלים יותר ויותר זמן מול מסך הטלפון הסלולרי וזה גורם לנו להסתכל הרבה למטה. כיפוף הצוואר התכוף תורם לסימני הגיל בעור הדק והעדין הזה, סימנים שזכו לכינוי Tech neck (צוואר טכנולוגי). לכן, אנחנו מעריכים שהצוואר ואזור קו הלסת יהיו בין אזורי הטיפול הפופולריים השנה. 

יש כמה אפשרויות לטיפול בצוואר, בקו הלסת ובאזור הסנטר - חלקן לא פולשניות וחלקן כירורגיות. 

  • אולטרפומר הוא מכשיר מתקדם שמבוסס על טכנולוגיה שמהדקת את הרקמות והעור בפנים ובצוואר. המכשיר פועל על גלי אולטרסאונד והוא מסוגל להחדיר אותם לעומק העור בלי לפגוע בפני השטח. הטיפול מתאים למצבים של צניחת עור קלה עד בינונית באזור הצוואר (וגם למצבים של צניחה קלה עד בינונית של זוויות הפה, העפעפיים ואזור המחשוף).
    לחצו כאן לעוד מידע על מתיחת פנים ללא באמצעות מכשיר אולטרפומר.
     
  • שאיבת שומן ממוקדת באמצעות סיב לייזר היא הליך ניתוחי לא מורכב ואפקטיבי מאוד, שכולל החדרה של קרן לייזר על ידי סיב דק וארוך, דרך חתכים זעירים. הלייזר מפרק את תאי השומן והופך אותם לנוזל, וזה מאפשר הליך שאיבה אפקטיבי ואחיד יותר. מתיחת העור נגרמת בעקבות פעולת החימום של הלייזר, כי החימום מעודד את הגוף לייצר קולגן. הטיפול מתאים במיוחד למצבים של סנטר כפול, עור שאיבד את האלסטיות שלו ועור נפול במידה משמעותית. 
    לחצו כאן לעוד מידע על מיצוק צוואר וסנטר ללא ניתוח באמצעות סיב לייזר
     
  • אנדוליפט הוא מכשיר לייזר מתקדם שבאמצעותו מוחדר סיב אופטי לתת העור. החום שמופץ מהמכשיר הוא מדויק ומגיע לשומן, במקום להתפזר לכל עבר ללא מטרה ספציפית, כפי שקורה עם טכנולוגיות אחרות. כך, הטיפול קצר יחסית לעומת מכשירים אחרים והוא מתבצע בהרדמה מקומית, כך שרמת הכאב והסיכון פוחתות. תוצאות הטיפול נראות לעין מיד אחרי הטיפול הראשון והחזרה לשגרה היא מיידית, בלי תקופת החלמה. אנדוליפט הוא טיפול זעיר-פולשני שעוזר למצק ולחטב את הפנים וקו הלסת, לטפל בסנטר כפול ולהמיס עודפי שומן. 
     
  • סקין בוסטר הוא חומצה היאלורונית במרקם ייחודי שמוזרקת לתת העור באזור הצוואר והמחשוף כדי לעזור ליצור מראה מתוח ואלסטי יותר. הסקין בוסטר לא מוסיף נפח, אלא מעודד ייצור של סיבי קולגן ואלסטין. 
     

הרמת פנים נוזלית

הרמת פנים נוזלית היא אומנם לא מגמה חדשה, אבל הטרנד של הרמת פנים בעזרת חומרי מילוי ימשיך להתחזק גם השנה וזה לא מפתיע. החידושים התכופים בתחום והשיפורים התמידיים בסוגי המרקמים השונים של חומרי המילוי, מאפשרים לרופאים לשמור על המראה הטבעי ובו בזמן, לתת לפנים מראה רענן, מתוח וצעיר יותר. החומרים החדשים גם נועדו להיות דינמיים יותר ולנוע עם הבעות הפנים, כך שהתוצאה הסופית היא פחות כבדה וקשיחה מבעבר. 

למידע נוסף על הזרקות חומרי מילוי

ניתוחי האף עקפו את כולם

ב-2021, בוצעו בארצות הברית יותר ניתוחי אף מאשר ניתוחי הגדלת חזה - שהיה הניתוח הפופולרי ביותר במשך שנים - והטרנד הזה צפוי להמשיך גם ב-2022.

ניתוח אף הוא אחד הניתוחים המורכבים ביותר בכירורגיה הפלסטית, ולכן חשוב מאוד לבחור במנתח מיומן, מנוסה ומקצועי. 

כדאי גם לדעת שיש שתי שיטות של ניתוח אף: האחת פתוחה, והיא כרוכה בחתך חיצוני בעור שבין השפה העליונה והאף, והשנייה סגורה - ללא חתך חיצוני בעור ולכן גם בלי צלקת חיצונית. ניתוח אף סגור דורש שליטה אנטומית וטכנית גבוהה, והוא מתאים לאלה שעוברים ניתוח אף בפעם הראשונה. 

למידע נוסף על ניתוחי אף

 

אולי יעניין אותך גם?