פילינג לייזר שטחי ועמוק

Laser Peels

עם השנים אופי החיים, הסטרס, החשיפה לשמש, העישון והגיל מוסיפים לעור שלנו קמטים וכתמים. ככל שחולף הזמן, כך העור שלנו מאבד מהחיוניות והמראה הצעיר והמתוח שלו, והופך עייף ואפרורי, עם בליטות ונקבוביות מורחבות.

שיוף עור הפנים (פילינג) יכול לשפר את המראה של העור ולהשאיר אותו חלק מקמטים וקמטוטים, ועם גוון אחיד. השיוף גם גורם לשפעול של תהליכי בנייה מחדש של תאים בשכבה התת עורית, ובכך ממצק את העור ותורם להרמה של הפנים. התוצאה היא מראה צעיר, רענן, זוהר וחלק.

העלמת קמטים בטכנולוגיית לייזר חדשנית

טכנולוגיית הלייזר של Alma Lasers לשיוף העור (פילינג), מאפשרת לנו להציע פילינג מותאם באופן אישי. הטכנולוגיה פועלת באמצעות סורק מיוחד, שמאפשר חדירה משתנה באזורים השונים של הפנים, בהתאם לצורך של כל מטופלת ומטופל. באופן זה, אזורים שיש בהם קמטוטים בעומקים שונים מקבלים טיפול ממוקד, יסודי ועיקש. בנוסף, הסורק החדשני מאפשר גם האצה משמעותית של תהליך ההחלמה, הפחתת כאבים וצמצום של תופעות הלוואי.

לאחר הטיפול, החזרה לשגרה היא מהירה לעומת טיפולי פילינג אחרים.

לחצו לגלריית תמונות לפני / אחרי

טיפולים אסתטיים נוספים שאולי יעניינו אותך

מטופלים מספרים

שאלות נפוצות

• למי מתאים הטיפול?

נשים וגברים עם כתמי עור קמטים וקמטוטים עדינים, כתמי עור, בליטות עוריות ונקבוביות פתוחות בעלי גוון עור בהיר עד בינוני.

• יתרונות הטיפול

הטיפול תורם להרמת הפנים ולמראה צעיר, רענן, זוהר וחלק. מיצוק נוסף מתאפשר הודות לשפעול תהליכים בדרמיס המביאים ליצירה מחודשת של סיבי קולגן ואלסטין. באמצעות טכנולוגיית הסריקה המתקדמת ההחלמה מהירה ביותר, מופחתת כאבים והחזרה לשגרה כמעט מיידית.

• הכנות לטיפול

טרם הטיפול תעברי יעוץ אישי ובו יוגדרו מטרות הטיפול ובהתאם לכך עומק הפילינג הדרוש לחידוש עורך. כמו כן תצטידי במרשם לטיפול מונע נגד הרפס אשר במידה וסבלת ממנו בעבר

טרם הטיפול תמרחי במשחת אילחוש אמלה.

• מהלך הטיפול

הטיפול אורך כחצי שעה . ובמהלכו מבוצע שיוף של העור באמצעות טכנולוגיית לייזר מתקדמת.  הטיפול מלווה לעיתים בתחושת עקצוץ או צריבה קלה החולפים במהירה. בתום הטיפול העור ימרח במשחה.

• החלמה

ההחלמה אורכת 3-7 ימים, תלוי בעומק השיוף. לפעמים, היממה הראשונה מלווה בנפיחות קלה בפנים או בכאבים קלים, אבל בדרך כלל אין צורך במשככי כאבים כלל!

לרוב, אחרי כמה ימים העור יסיים את התחדשותו ואפשר יהיה לחזור לשגרה. תיתכן אדמומיות למשך כמה שבועות, שבמהלכן אפשר להסתירה על ידי איפור.

• סיבוכים

לרוב שיוף בלייזר הינה פרוצדורה בטוחה בהשוואה לשיטות פילינג אחרות ואינה כרוכה בסיכונים לפגיעה בפיגמנטציה או הרעלה כמו בפילינג כימי. לעיתים רחוקות בלבד נצפים זיהומים שטחיים ואלו מטופלים באנטיביוטיקה. לעיתים לאדמומיות לוקח תקופה ארוכה יותר לחלוף