פילינג לייזר שטחי ועמוק

Laser Peels

עם השנים אופי החיים, הסטרס, החשיפה לשמש, העישון והגיל הוסיפו לעורך קמטים וכתמים. עורך איבד מחיוניותו וממראהו הצעיר והתוסס. פעמים רבות נותר עור עבה, עייף ואפרורי עם בליטות ונקבוביות מורחבות. שיוף עור הפנים (פילינג) עשוי להותיר את עורך חלק מקמטים וקמטוטים, בעל גוון בהיר ואחיד וצעיר יותר בשנים רבות. השיוף גם גורם לשפעול תהליכי בנייה מחדש בשכבה התת עורית ובכך למיצוק נוסף התורם להרמת הפנים ולמראה צעיר, רענן, זוהר וחלק.

טכנולוגיית הלייזר החדשה של "Alma Lasers" לשיוף העור (פילינג) מאפשרת פילינג המותאם לעורך ולקמטייך באופן אישי, על ידי סורק מיוחד המאפשר חדירה משתנה באיזורים השונים של פניך בהתאם לצרכייך. באופן זה איזורים בעלי קמטוטים בעומק שונה יוכלו לזכות לטיפול יסודי ועיקש. הסורק החדשני מאפשר בנוסף האצה משמעותית בתהליך ההחלמה, צמצום הכאבים ותופעות הלוואי. החזרה לשגרה מהירה ביותר בהשוואה לטיפולי פילינג אחרים כימים, כירורגיים וטיפולי פילינג אחרים מבוססי לייזר.

בסיום הטיפול תזכי בעור צעיר וחלק יותר, מופחת קמטים, ובעל מראה אחיד, תוך שיפור משמעותי באיכות העור.

לגלריית תמונות לפני / אחרי לחץ כאן

שאלות נפוצות

• למי מתאים הטיפול?

נשים וגברים עם כתמי עור קמטים וקמטוטים עדינים, כתמי עור, בליטות עוריות ונקבוביות פתוחות בעלי גוון עור בהיר עד בינוני.

• יתרונות הטיפול

הטיפול תורם להרמת הפנים ולמראה צעיר, רענן, זוהר וחלק. מיצוק נוסף מתאפשר הודות לשפעול תהליכים בדרמיס המביאים ליצירה מחודשת של סיבי קולגן ואלסטין. באמצעות טכנולוגיית הסריקה המתקדמת ההחלמה מהירה ביותר, מופחתת כאבים והחזרה לשגרה הינה כמעט מיידית.

• הכנות לטיפול

טרם הטיפול תעברי יעוץ אישי ובו יוגדרו מטרות הטיפול ובהתאם לכך עומק הפילינג הדרוש לחידוש עורך. כמו כן תצטידי במרשם לטיפול מונע נגד הרפס אשר במידה וסבלת ממנו בעבר

טרם הטיפול תמרחי במשחת אילחוש אמלה.

• מהלך הטיפול

הטיפול אורך כחצי שעה . ובמהלכו מבוצע שיוף של העור באמצעות טכנולוגיית לייזר מתקדמת.  הטיפול מלווה לעיתים בתחושת עקצוץ או צריבה קלה החולפים במהירה. בתום הטיפול העור ימרח במשחה.

• החלמה

ההחלמה מן השיוף אורכת בין 3-7 ימים, תלוי בעומק השיוף אשר בוצע. לעיתים היממה הראשונה מלווה בנפיחות קלה בפנים או בכאבים קלים אולם בדרך כלל אין צורך בנטילת משככי כאבים כלל!

לרוב לאחר מספר ימים העור מסיים את התחדשותו, ניתן להתאפר ולחזור לשגרה. תתכן אדמומיות שעשויה להמשך מספר שבועות

• סיבוכים

לרוב שיוף בלייזר הינה פרוצדורה בטוחה בהשוואה לשיטות פילינג אחרות ואינה כרוכה בסיכונים לפגיעה בפיגמנטציה או הרעלה כמו בפילינג כימי. לעיתים רחוקות בלבד נצפים זיהומים שטחיים ואלו מטופלים באנטיביוטיקה. לעיתים לאדמומיות לוקח תקופה ארוכה יותר לחלוף