קליר ליפט - מיצוק העור בלייזר

Skin Resurfacing Laser - Clear Lift

החיפוש האינסופי אחר השבת הנעורים הביא לפיתוח טכנולוגיות להצערת העור ללא כאבים וללא זמן החלמה. טיפולי הלייזר הינם טיפולים שאינם כירורגים, המטפלים במרקם ואיכות העור ומביאים להצערתו ובנייתו מחדש: התהליך גורם להפעלת תהליך טבעי בעורך, בו מופק קולגן חדש במקומות בו נוצרו הקמטים. הקולגן החדש שיווצר בגופך ימלא את הקמטים שנוצרו בחלוף השנים וישיב את הנפח במקומות אשר אבד. הטיפול יבטיח לך תוצאות ארוכות שנים. לאחר הטיפולים תהני מעור רענן, חלק, מורם וזוהר יותר.

טיפולי ה"קליר ליפט" זכו לפופולריות רבה בארצות הברית בשל הנוחות הרבה בטיפול, העדר סימנים לאחר הטיפול והתוצאות הנהדרות, ואף מכונים שם "lunch time treatment".

טיפול CLEARLIFT משקם את מרקם העור, משפר את גוון העור, מצעיר את מראה העור ומצמצם באופן ניכר קמטים וקמטוטים, הטיפול משפר את מוצקות העור באזור הפנים והצוואר ומעניק לעור מראה כללי מתוח וצעיר יותר ומחזיר את עורך שנים אחורה.

לגלריית תמונות לפני / אחרי לחץ כאן

שאלות נפוצות

• למי מתאים הטיפול?

הטיפולים מיועדים לנשים שאינן מעוניינות בהליך כירורגי למתיחת הפנים או לנשים לאחר מתיחת פנים המעוניינות לשפר את מרקם העור ולשמר את התוצאה.

• יתרונות הטיפול

בסדרת טיפולי קליר ליפט תוכלי להביא להרמה קלה של עורך, שיפור באיכותו, עיבוי העור, ולהפחתה בקמטים ובקמטוטים, כל זאת ללא ניתוח, ללא כאבים, וללא תופעות לוואי לאחר הטיפול. טיפול הקליר ליפט יגרום לשפעול תהליכים ביולוגים טבעיים שבסיומם תהני מעור צעיר זוהר ואיכותי לשנים רבות.

ניתן לטפל בפנים באופן מלא או ממוקד באזורים ספציפיים. הטיפול מיועד למיצוק, חידוש והצערת עור הפנים, טיפול בקמטי הבעה בפנים וסביב העיניים , טיפול בעור הצוואר, ריענון העור בכפות הידיים ועוד.

• הכנות לטיפול

אין צורך בהכנה מוקדמת לטיפול.

• מהלך הטיפול

הטיפול אורך כ 15-30 דקות, ואינו כרוך בכאבים. בדרך כלל יש צורך בסדרה של 3-5 טיפולים לקבלת תוצאה מיטבית.

• החלמה

אין שום סיבה לסבול מניתוח כואב! לא צריך להתחבא בבית עד שהנפיחות תרד ושטפי הדם יתבהרו.
    טיפול הלייזר היוקרתי CLEARLIFT יעניק לך את התוצאות שאת רוצה - בלי כאבים, בלי ניתוח, בלי זמן החלמה!
    4 טיפולים של עד 30 דקות, שבסיומם את יוצאת חזרה לשגרת חייך.